Mijn 3 tips voor: Hoe pak je de draad weer op?
15 maart 2017 
in Mindset
0 min. leestijd

Mijn 3 tips voor: Hoe pak je de draad weer op?

Misschien ken je het wel. Je bent lekker bezig, je valt af, je snoept minder, je voelt je goed en ineens…..maak je voor je gevoel een enorme uitglijer. Snaaibui, toch die pizza, toch dat wijntje, iets wat je nog zo had voorgenomen dat niet zou gebeuren.

Vaak voelen we ons dan schuldig en in het ergste geval is het hek van de dam. ‘Ach nu kan het me niks meer schelen’, en hop je schiet weer door naar de andere kant.

Ik geef je 3 tips in deze video. Enne, de eerste is: Wees trots op jezelf. Ook als je die snaaibui hebt gehad 🙂

Ik leg het je uit.

Lees ook: Omgaan met een terugval tijdens het diëten

Koolhydraatarm weekmenu

Over de schrijver
Ik ben Linda, de drijvende kracht achter Slank met Linda. In mijn blogs deel ik al mijn kennis en ervaring met je omtrent koolhydraatarm eten + het opbouwen van een gezonde relatie met eten. Mocht je vragen hebben, mail mij gerust!
Reactie plaatsen

GRATIS: Koolhydraatarm weekmenu 

Maak kennis met koolhydraatarm eten en download mijn GRATIS WEEKMENU

  • 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes per dag
  • Makkelijke en heerlijke recepten
  • Voorzien van alle voedingswaarden
  • Direct in je mailbox en makkelijk printbaar

Meer advies over 

koolhydraatarm eten?

Er staan meer dan 300 waardevolle en uitgebreide artikelen voor je klaar!