arrow_drop_up arrow_drop_down
15 maart 2017 

Mijn 3 tips voor: Hoe pak je de draad weer op?

Misschien ken je het wel. Je bent lekker bezig, je valt af, je snoept minder, je voelt je goed en ineens…..maak je voor je gevoel een enorme uitglijer. Snaaibui, toch die pizza, toch dat wijntje, iets wat je nog zo had voorgenomen dat niet zou gebeuren.

Hoe pak je de draad weer op

Vaak voelen we ons dan schuldig en in het ergste geval is het hek van de dam. ‘Ach nu kan het me niks meer schelen’, en hop je schiet weer door naar de andere kant.

Ik geef je 3 tips in deze video. Enne, de eerste is: Wees trots op jezelf. Ook als je die snaaibui hebt gehad 🙂

Ik leg het je uit.

Lees ook: Omgaan met een terugval tijdens het diëten

Koolhydraatarm weekmenu

Over de schrijver
Ik ben Linda, de drijvende kracht achter Slank met Linda. Naast coach, voedingsdeskundige én auteur van 3 boeken, is bloggen mijn absolute passie. In mijn blogs deel ik al mijn kennis en ervaring met gezond eten, gezond leven en gezond afvallen. Dit specifiek gericht op de koolhydraatarme leefstijl.
Reactie plaatsen

Meer advies over 

koolhydraatarm eten?

Er staan meer dan 300 waardevolle en uitgebreide artikelen voor je klaar!
Cookies