E-mail: administratie@slankmetlinda.nl

De 5 verschillen tussen koolhydraatarm en koolhydraatbeperkt

De 5 verschillen tussen koolhydraatarm en koolhydraatbeperkt
15 januari 2017 Linda Nordholt

Binnen de ledenomgeving staan er iedere week 2 weekmenu’s voor je klaar. Een koolhydraatarm en een koolhydraatbeperkt menu.

In deze video leg ik je de 5 verschillen uit tussen koolhydraatarm en –beperkt. Er is geen goed of fout op dit gebied. Het is geheel afhankelijk van de gezondheidswensen en doelstellingen die je hebt. Want koolhydraatarm eten betekent echt niet dat je nooit meer koolhydraten kunt eten. Het gaat erom welke koolhydraten je kiest.

Welk type weekmenu zou het beste bij jou passen?

 

Ook aan de slag met jouw weekmenu naar keuze? Sluit je aan bij de Club van Linda en ontvang iedere week nieuwe weekmenu’s en recepten.

Comments (14)

  1. Dini 2 jaar geleden

    Is er ook een lijst met het aantal koolhydraten in eten inzitten?
    Ik heb zo ook een lijst met hoeveel calorieën in eten zitten.

    • Auteur
      Linda Nordholt 2 jaar geleden

      Die heb ik in al mijn begeleidingsprogramma’s wel en zit als bijlage bij mijn boek ‘Het koolhydraatbeperkt 60 dagen menu’. Je kunt natuurlijk ook de voedingswaarden in een online voedingsdagboek opzoeken. Of gewoon even googlen, want er zijn zoveel merken en zoveel verschillende waardes, dat dat vaak het beste is.

  2. Astrid 2 jaar geleden

    Ik ga een vraag stellen die hopelijk niet heel naïef overkomt.
    Kijk ik altijd naar de totale koolhydraten van een product of alleen naar de hoeveelheid suikers daarvan?

    • Auteur
      Linda Nordholt 2 jaar geleden

      Naar de hoeveelheid koolhydraten. Die suikers zeggen niet zoveel.

  3. Wilma Roegiers 2 jaar geleden

    16 kilo afgevallen met KDH beperkt. Maar nu sta ik toch al ff stil . Hoe kan ik de laatste 4 kilo eraf krijgen . Zodat ik daarna gewoon met het patroon kdh B . Kan door gaan omdat het gewoon nu in mijn levenspatroon past

    • Auteur
      Linda Nordholt 2 jaar geleden

      Je kan eventueel proberen om een tijdje koolhydraatarm te gaan volgen en dan weer over op koolhydraatbeperkt. Misschien kan dat je plateau doorbreken.

  4. Anja 2 jaar geleden

    Er wordt gesproken in een reactie over de 10 bijwerkingen. Waar kan ik die eventueel vinden?

  5. Tonnie Jansen 2 jaar geleden

    Bedankt voor je mails. Ze zijn echt uitnodigend en ondersteunend om tot koolhydraat arm/ beperkt te gaan eten.
    Nu nog een vraag;
    ik hoorde over goede en verkeerde koolhydraten.
    Waar vind ik een overzicht van deze 2 soorten ?

    Ik kijk uit naar je antwoord,
    Tonnie Jansen

  6. Yvonne 2 jaar geleden

    Hallo

    Ik kan helaas de gratis werkmenu’s niet downloaden.
    Ik hoef niet veel af te vallen een kilo of 5,maar heb n zeer trage schildklier echt n groot probleem denk ik zo

    • Auteur
      Linda Nordholt 2 jaar geleden

      Het is niet onmogelijk af te vallen met een traag werkende schildklier. Dus ik zou koolhydraatarm zeker een kans geven. Wil je mij even mailen naar info@slankmetlinda.nl dan mail ik het weekmenu.

  7. Arnold Bierman 2 jaar geleden

    De 10 bijwerkingen heb ik gelezen. Wat voor mijzelf betreft mis ik er een, n.l. dat met name de verzuring in mijn benen (voelbaar bij het sporten) eerder plaatsvindt. Is hier iets aan te doen?

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*